Oknoplast wkracza na wirtualne boiska

2013-12-27, ostatnia aktualizacja 2013-12-27 (09:13.51)

Gra komputerowa FIFA znana jest chyba wszystkim fanom sportu. To aktualizowany każdego roku symulator rozgrywek piłkarskich, pozwalający na przeprowadzanie wirtualnych meczów oraz dokonywanie operacji wymiany zawodników. FIFA należy do liderów rynku pod względem ilości osób w nią grających.

Jej zaletą oprócz grafiki i tak zwanej „grywalności” jest wierność rzeczywistości. W kolejnych sezonach twórcy odwzorowują na ekranie rzeczywiste składy drużyn, zmiany strojów, czy nawet dyspozycję poszczególnych zawodników.

Co jednak wspólnego mogą mieć ze sobą komputerowa gra piłkarska i firma produkująca okna? Otóż jej twórcy do tego stopnia dbają o wierne odtworzenie realiów ligowych, że na koszulkach zawodników pojawiają się nawet rzeczywiste reklamy sponsorów ich klubów. Pojawienie się w grze FIFA to dla firm duże wyróżnienie oraz możliwość reklamowania się właściwie na całym świecie.

Oknoplast wkracza na wirtualne boiskaźródło: Oknoplast

Postępując zgodnie ze swoją strategią marketingową oraz rozwojową firma Oknoplast nastawiona jest na szeroką ekspansję poza granicami Polski. Ma jej w tym pomóc odpowiednia reklama, w tym sponsoring klubów ligowych z całej Europy. Logo krakowskiego producenta okien pojawia się na koszulkach Interu Mediolan, Borussi Dortmund oraz Olimpique Lyon. To właśnie z tą ostatnia drużyną Oknoplast wkracza na wirtualne boiska.

Umowa sponsorska między firmą Oknoplast, a klubem z Lyonu podpisana została latem na dwa kolejna sezony ligowe. Obejmuje ona umieszczenie logo firmy na koszulkach zawodników, stronie internetowej klubu oraz telebimach podczas meczu. Przedsiębiorstwo ma prawo posługiwać się tytułem Major Sponsor Olimpique i jest nazywane oficjalnym partnerem drużyny. Zawodnicy pojawiać się będą w reklamach producenta okien.

Dyrektor marketingu firmy Oknoplast, Grzegorz Filipek jest pełen optymizmu. W rozmowie wskazuje na dotychczasowe doskonałe doświadczenia ze współpracy z drużynami piłkarskimi oraz na możliwość zwiększenia rozpoznawalności marki. Podkreśla jednocześnie, że wejście do jednej z najpopularniejszych gier komputerowych świata to świetna inwestycja i sposób na dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców.