Oknoplast nagrodzony statuetką DMS w kategorii projekt Sponsoringowy

2014-04-23, ostatnia aktualizacja 2014-04-23 (08:26.56)

Istniejące firmy budowlane nie ograniczają się wyłącznie do własnej działalności branżowej. Często producenci osiągający sukcesu w swojej dziedzinie dzielą się zyskami z innymi. Z pewnością przykładem takiej firmy jest Oknoplast, który został nagrodzony statuetką DEMES.

Oknoplast Kraków otrzymał statuetkę w kategorii „Projekt Sponsoringowy”. Firma wyróżniono za sponsorowanie czołowych drużyn europejskich. Dzięki wsparciu udzielonym przez Oknoplast, Inter Mediolan, Borussia Dortmund i Olimpic Lyon miały zapewnione dofinansowanie swojej działalności. Poświęcenie polskiego producenta okien zostało docenione podczas Gali Sportu i Biznesu w Warszawie.

Gala Sportu i Biznesu w Centrum Olimpijskim w Warszawie - wręczenie Satuetki DEMES.
Gala Sportu i Biznesu w Centrum Olimpijskim w Warszawie - wręczenie Satuetki DEMES.

Wręczenie nagrody miało miejsce 6 marca 2014 roku w warszawskim Centrum Olimpijskim. Otrzymanie statuetki DEMES jest docenieniem działalności sponsoringowej Oknoplastu jako najciekawszego i najlepiej zrealizowanego projektu sponsorskiego. To, co z pewnością wyróżniło Oknoplast wśród konkurentów, to profesjonalna realizacja programu. Przyznana statuetka to również potwierdzenie słuszności obranej przed producenta strategii.

Oknoplast to czołowy producent okien w Polsce. Swoje ponad 20-letnie doświadczenie łączy z innowacyjnością i praktycznymi rozwiązaniami. Producent tworzy kompleksowe, dopracowane nawet w najmniejszym szczególe, rozwiązania dotyczące branży okiennej. Firmę cechuje zarówno bogata oferta, jak również wyspecjalizowany personel.

Producent po raz kolejny udowodnił jednak, że celem biznesu nie jest wyłącznie działalność w swojej branży. Realizując program sponsoringu dla zagranicznych drużyn piłkarskich, Oknoplast pokazał, że prowadzenie firmy to coś więcej niż tylko osiąganie sukcesów w swojej specjalizacji. Poza tym Oknoplast doskonale zdaje sobie sprawę, w jaki sposób wykorzystać działania sponsoringowe w marketingu własnej firmy. Dzięki finansowaniu zagranicznych klubów piłkarskich, marka Oknoplast zdobywa coraz większą popularności i staje się rozpoznawalna również na rynkach zagranicznych. Statuetka DEMES w kategorii Projekt Sponsoringowy jest doskonałym potwierdzeniem słuszności obranej przez producenta strategii.