Oknoplast promuje najlepszych sportowców świata

2014-01-21, ostatnia aktualizacja 2014-01-21 (08:01.39)

Producent okien PVC słynie z promowania talentów piłkarskich. Sponsoruje włoską drużynę Inter Mediolan, ale na tym plany się nie skończyły. 3 września prezes zarządu, Mikołaj Placek, ogłosił podpisanie nowych kontraktów sponsorskich. Specjalnie z tej okazji odbyła się wyjątkowa konferencja prasowa w miejscu idealnym do tego, czyli Stadionie Narodowym w Warszawie.

Z początkiem września firma Oknoplast przekazała informacje o swoim sukcesie, czyli podpisaniu kontraktów sponsorskich z dwoma największymi klubami piłkarskimi na świecie. Ośmiokrotnym mistrzem Niemiec, Borussią Dortmund oraz francuskim klubem z ekstraklasy Olympique Lyon. Zdobycie tych kontraktów, było dużym wyzwaniem oraz osiągnięciem celu, wyznaczonego już dawno przez firmę.

Wyjątkowa konferencja prasowa na Stadionie Narodowym w Warszawieźródło: Oknoplast

Niewątpliwy, sukces wizerunkowy spółki został ogłoszony na specjalnie przygotowanej konferencji prasowej na Stadionie Narodowym w Warszawie. Zaproszeni dziennikarze zostali przywitani przez Mikołaja Plaska, prezesa zarządu Oknoplast oraz Grzegorza Filipka, dyrektora marketingu firmy. Na początku spotkania przypomniano początki współpracy z klubem sportowym Inter Mediolan. Następnie podano powody współpracy z Borussią Dortmund. Przede wszystkim przedsiębiorstwo z Krakowa jest obecne dzięki 300 punktom handlowych rozlokowanych na terenie Niemiec. Jest to jedna z głównych destynacji biznesowych Oknoplast. Ze względu na promocję spółki postawiono na sprawdzony już wcześniej we Włoszech model promocji.

Bożydar Iwanow w barwach francuskiego klubu Olympique Lyonźródło: Oknoplast

Kiedy już wszyscy myśleli, że konferencja zbliża się ku końcowi. Niespodziewanie, znany i lubiany komentator sportowy, dziennikarz Bożydar Iwanow pokazał się w barwach francuskiego klubu Olympique Lyon. W tym samym momencie, prezes zarządu ogłosił kolejną dobrą wiadomość o współpracy partnerskiej właśnie z tym klubem. Powody podpisania kontraktu były takie same jak w poprzednich przypadkach. Oknoplast ma również zakusy na podbój innych rynków między innymi Szwajcarii i Austrii. Filmiki z konferencji na Stadionie Narodowym w Warszawie dostępne są w Internecie.