Sukces Invado na targach Made Expo

2014-03-20, ostatnia aktualizacja 2014-03-20 (08:52.05)

Polska marka jako jedyna w swoim sektorze reprezentowała kraj na włoskim wydarzeniu branżowym, które jest najważniejszym w roku wśród branży budowlanej. Prestiżowa impreza przyciągnęła wielu inwestorów, którzy z zaciekawieniem zapoznawali się z ofertą producenta stolarki otworowej.

Sukces Invado na targach Made Expoźródło: Invado

W dniach od 17 do 20 października 2012 roku odbyły się Międzynarodowe Targi Budowlane i Architektury Made Expo w Mediolanie. Jest to jedna z największych imprez branżowych w regionie. Co roku zjeżdża na nią blisko 2000 wystawców z Włoch i z 40 krajów świata! Obecność na takiej imprezie jest nie tylko wyjątkowym przeżyciem, ale szansą na dużą promocje i zaistnienie na rynku europejskim.

Firmy posiadające swoje stoisko wystawiennicze mogą dotrzeć do kilku tysięcy przyszłych klientów, zaprezentować swoją ofertę oraz nawiązać nowe, ważne kontakty biznesowe. Jest to szansa także na rozszerzenie sieci dystrybutorów poprzez pozyskanie nowych partnerów handlowych. Producenci mogą zobaczyć na żywo jak reagują inwestorzy na prezentowaną ofertę, czy są zainteresowani, czy pytają o możliwość przyszłej współpracy.

–Targi Made Expo są dla nas ważnym wydarzeniem również ze strategicznego punktu widzenia – powiedział Jarosław Kaczorowski, dyrektor eksportu. – W najbliższych latach planujemy prowadzenie w tej części Europy szeroko zakrojonych działań marketingowych. Rynek włoski jest dla nas swego rodzaju przepustką – obecność na nim potwierdza wysoką jakość naszych produktów – dodał. Podczas targów firma Invado zaprezentowała najciekawsze modele drzwi wewnętrznych oraz wykorzystywane technologie przy ich produkcji.

Drzwi firmy Invadoźródło: Invado

Włoscy klienci byli bardzo zainteresowani ofertą producenta oraz z ciekawością oglądali udostępnione na żywo modele produktów, które oczywiście stworzone były według norm obowiązujących we Włoszech. Obecność Invado na targach pozwoliła przedstawicielom firmy zapoznać się z ofertą konkurencyjnych przedsiębiorstw działających w Europie. Możliwość zapoznania się z trendami obowiązującymi na świecie jest dużym doświadczeniem oraz nauką do wykorzystania na rynku Polskim.