Invado podbija paryskie targi Equipbaie 2012

2014-03-24, ostatnia aktualizacja 2014-03-24 (10:42.14)

Docieranie do nowych klientów to podstawowy cel producenta okien i drzwi wewnętrznych, marki Invado. Firma dlatego nie ogranicza się do rynku polskiego. Chętnie promuje swoje produkty zagranicą, zdobywając nowych klientów oraz kontakty biznesowe wśród europejskiej branży.

Invado podbija paryskie targi Equipbaie 2012źródło: Invado

Udział w targach branżowych jest okazją na zaprezentowanie swojej oferty przed kilkutysięczną publicznością. Dlatego firmy prześcigają się w tworzeniu coraz to wymyślnych i innowacyjnych stoisk wystawienniczych, tak by przykróć uwagę nowych klientów. W trakcie targów przedstawiciele firmy mogą porozmawiać z inwestorami, odpowiedzieć na wszelkie nurtujące ich pytania oraz w miarę możliwości pomóc przy wyborze najlepszych produktów, które spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagającego klienta.

Targi są także okazją do wymiany kontaktów między ludźmi z branży, a udział w zagranicznych, prestiżowych wydarzeniach, to sposób na podpatrzenie strategii stworzonej przez dużych graczy działających na rynku światowym. Taką okazję miała właśnie firma Invado, która w listopadzie zaprezentowała się na Międzynarodowych Targach Okien i Drzwi Equipbaie w Paryżu. Pokazanie produktów na zagranicznym rynku zaowocowało nawiązaniem ciekawych kontaktów i pierwszymi zamówieniami z nowej destynacji. Impreza była o tyle wyjątkowa, że skupiała producentów z ściśle określonych segmentów produktów.

Stoisko firmy Invadoźródło: Invado

– Nie były to targi dla całej branży budowlanej, ale producentów, architektów, wykonawców i dystrybutorów związanych ze stolarką drzwiowo – okienną – powiedział Jarosław Kaczorowski, dyrektor ds. eksportu. – Wiele uwagi poświęcono także produktom wykonanym z metalu takim, jak drzwi i okna antywłamaniowe, drzwi metalowe i tym podobne. – dodał. Choć gabarytowo stoisko firmowe nie przebijało konkurencji, to na szczęście oferta Invado przyciągnęła zwiedzających, którzy tłumnie i z zaciekawieniem oglądali nowości katalogowe firmy. Zaprezentowano na nim między innymi drzwi techniczne przeciwpożarowe oraz ościeżnicę renowacyjną. Udział w Targach Equipbaie był możliwy dzięki Branżowemu Programu Promocji Polskich Okien i Drzwi.