Reklama Dako na rajdzie Tour de Pologne

2013-12-10, ostatnia aktualizacja 2013-12-10 (09:15.23)

Fabryka Okien Dako od lat prowadzi ścisłą współpracę z wieloma partnerami handlowymi. Jest to segment działalności bardzo istotny dla firmy, dlatego Dako poświęca mu wiele uwagi i zaangażowania. W 2013 roku, dzięki wsparciu partnerów handlowych, firma miała okazję reklamować swoją działalność na trasie wyścigu Tour de Pologne.

Reklama Dako na rajdzie Tour de Pologneźródło: Dako

Promocja firmy Dako na trasie odbywała się wielotorowo. Największe efekty przyniosło emitowanie spotów na wysokiej jakości ekranach multimedialnych umieszczonych w strategicznych miejscach na wszystkich, zarówno polskich, jak i włoskich etapach wyścigu. Wyświetlanie reklam Dako było możliwe dzięki dostępności największego na świecie ekranu o całkowitej powierzchni 100 m2 oraz mniejszych o wielkości 15 i 13 m2. Reklama Dako była prezentowana również podczas trwania transmisji telewizyjnych z wyścigu, co dało szansę na dotarcie do naprawdę szerokiego grona odbiorców zarówno w Polsce, jak również na całym świecie.

Firma Dako reklamowała się w malowniczych miejscach podczas Tour de Pologneźródło: Dako

Dzięki wysokiemu prestiżowi, jakim cieszy się wyścig Tour de Pologne, sponsorzy zapewnili widzom wydarzenia możliwość bezpłatnego korzystania z najnowocześniejszych technik promocji Wi-Fi. Reklamy firmy Dako docierały do potencjalnych klientów za pośrednictwem telefonów komórkowych, laptopów oraz innych urządzeń mobilnych. Tak szeroko zakrojona promocja firmy Dako niesie ze sobą duży potencjał. Outdoorowe reklamy dostępne na trasie wyścigu miały szansę zostać zauważone przez bardzo szeroką grupę odbiorów, którzy mieli okazję zapoznać się z produktami oferowanymi przez firmę, przyswoić sobie jej logo i skojarzyć markę z zasięgiem jej działalności. Działania reklamowe są bardzo istotnym segmentem funkcjonowania firmy i pozwalają jej na systematyczne rozszerzanie działalności oraz budowanie pozycji lidera wśród wielu firm z branży.