Kampania telewizyjna Dako

2013-12-10, ostatnia aktualizacja 2013-12-10 (09:15.14)

We wrześniu ruszyła kampania telewizyjna Fabryki Okien Dako. Główne i najpopularniejsze stacje telewizyjne rozpoczęły emisję spotów reklamowych firmy. Materiał można zobaczyć między innymi na antenie telewizji TVN, Polsat oraz TVP1 i TVP2 oraz w telewizji internetowej.

Kampania telewizyjna firmy Dako - Jesień 2013źródło: Dako

Celem kampanii jest promowanie działalności Dako oraz zapoznanie potencjalnego klienta z szeroką gamą produktów, ich jakością oraz pełnym profesjonalizmem firmy. Kampania koncentruje się również na wsparciu partnerów handlowych Dako, z którymi firma efektywnie współpracuje od lat i którzy w dużym stopniu przyczynili się do osiągnięcia wysokiej pozycji na rynku branżowym.

Mimo ogromnej popularności Fabryki Okien Dako i jej wysokiej renomy wciąż jeszcze są osoby, które nie znają tej marki. Kampania ma za zadanie rozszerzyć zasięg oddziaływania firmy, zapoznać potencjalnego klienta z jej działalnością oraz wspomóc w kojarzeniu marki z oferowanymi produktami. Takie działania przełożyć się mają na zwiększenie rozpoznawalności Dako i wspomóc działania firmy w zdobywaniu nowych klientów.

Spot reklamowy firmy Dako z placem św. Piotra w tleźródło: Dako

Spoty reklamowe podkreślają międzynarodowy charakter firmy. Dako jest właścicielem nowoczesnych hal produkcyjnych na terenie całej Europy, co podkreśla pozycję firmy i poświadcza jej profesjonalizm. Przedstawienie zasięgu działalności oraz jasne zapoznanie widza z oferowanymi przez firmę produktami to droga, która ma prowadzić do osiągania kolejnych sukcesów i wzmacniania jej pozycji w branży.

Firma powstała w 1994 roku i w ciągu swojej dotychczasowej działalności systematycznie zwiększała jakość swoich produktów i zasięg oddziaływania. Obecnie Fabryki Okien Dako cieszą się ogromną popularnością i zaufaniem klientów, a ich produkty znajdują zastosowanie w tysiącach przedsięwzięć budowlanych na całym kontynencie.