Fakro na niemieckich targach Dach und Holz International

2014-05-05, ostatnia aktualizacja 2014-05-05 (08:18.10)

Fakro zaprezentowało swoje produkty w trakcie targów Dach und Holz International 2014 w Kolonii. Firma przedstawiła ofertę okien dachowych, rolety do okien pionowych oraz sterowane za pośrednictwem smartfona markizy.

Fakro na swoim stanowisku ekspozycyjnym zaprezentowało m.in. okna dachowe DEF i DEC, rolety do okien pionowych VMZ i VMB, sterowane za pośrednictwem smartfona markizy AMZ Solar i AMZ z-wave czy schody LML. Każdy z prezentowanych produktów ukazywał połączenie nowoczesnych technologii z użytecznością i wyrafinowanym desingnem. W czasie targów Dach und Holz International 2014 swój debiut miało również Okno Łukowe FTP/B. Tegoroczna ekspozycja Fakro liczyła przeszło 160 metrów kwadratowych.

Wystawa Fakro na niemieckich targach Dach und Holz International.
Wystawa Fakro na niemieckich targach Dach und Holz International.źródło: Fakro

Targi Dach und Holz organizowane są co dwa lata. Udział w targach jest okazją do spotkań najbardziej liczących się firm na europejskim rynku dachowym. Wśród odwiedzających targi można spotkać nie tylko producentów stolarki dachowej czy wykończeniowej, ale również osoby realizujące usługi w tej branży, m.in. cieśli, dekarzy czy blacharzy. Tegoroczne targi zgromadziły przeszło 50000 specjalistów.

Siłę promocyjną targów Dach und Holz docenia również Fakro. Biorąc udział w kolejnej edycji imprezy, firma znalazła się w gronie najbardziej znaczących producentów stolarki okiennej i budowlanej. W tym roku targi w Kolonii gościły wystawców z 26 krajów, a odwiedzający mieli możliwość zobaczenia 550 ekspozycji zajmujących łączną powierzchnię 70000 m².

Targi Dach und Holz International.
Targi Dach und Holz International.źródło: Fakro

Zainteresowanie jakim cieszyły się produkty Fakro,jest potwierdzeniem, że okna i rolety producenta w dużym stopniu spełniają oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Ponadto prezentacja produktów na podobnych imprezach i możliwość obserwacji reakcji klientów na konkretne produkty, stanowi dla producenta jasny sygnał czy oferowane produkty spełniają oczekiwania klientów.