Fakro jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku

2015-12-04, ostatnia aktualizacja 2015-12-04 (13:45.16)

Firma Fakro, wicelider światowego rynku okien dachowych została uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku. Firma Fakro otrzymała tytuł Superbrands 2015/16 i Created in Poland Superbrands 2015/16. Dodatkowo została wyróżniona tytułem Business Superbrands 2015/16.

Tytuł Business Superbrands 2015/16 dla firmy Fakro
Tytuł Business Superbrands 2015/16 dla firmy Fakroźródło: Fakro

Fakro otrzymało zaszczytne tytuły w wyniku badania konsumenckiego przeprowadzonego na grupie ponad 15 000 respondentów, głosowania ekspertów Rady Marek oraz wskutek oceny menadżerów. W badaniu wzięło udział aż 2 300 marek, jest więc ono jednym z szerzej zakrojonych konsumenckich badań siły i wizerunku marki w Polsce.

Otrzymując tytuł Created in Poland Superbrands firma Fakro potwierdziła silną pozycję swojej marki. O przyznaniu wyróżnienia Business Superbrands decydowały m.in. takie czynniki jak jakość brandingu, pozycja rynkowa, jakoś produktów/ usług, jakość relacji b2b, innowacyjność oraz CSR.

Każde wyróżnienie działa na nas motywująco i rozpala w nas jeszcze większą pasję. Cieszymy się, że polska marka Fakro jest tak znana i ceniona w Polsce i poza granicami naszego kraju. Klient, który jest zadowolony z naszych produktów i usług zaświadcza, że jakość produktów pod marką Fakro jest wysoka. To napędza nas do nieprzerwanej kreatywności i realizowania innowacyjnych rozwiązań – komentuje Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu Fakro.

Tytuł Superbrands 2015/16 i Created in Poland Superbrands 2015/16 dla Fakro
Tytuł Superbrands 2015/16 i Created in Poland Superbrands 2015/16 dla Fakroźródło: Fakro

Badanie konsumenckie na potrzeby tegorocznej edycji zostało przeprowadzone we wrześniu 2015 r., metodą CAWI przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Projekt Superbrands realizowany jest w ponad 80 krajach.