Czwarty Złoty Laur Klienta dla Galeco

2014-02-10, ostatnia aktualizacja 2014-02-10 (08:12.06)

W branży budowlanej, jak w każdej innej, na nic zdadzą się najbardziej przemyślane kampanie reklamowe oraz marketingowe, jeżeli w ślad za nimi nie idzie wysoka jakość produktów i usług. Dzisiejszy klient staje się coraz bardziej wymagający. Tym bardziej, jeżeli wydaje duże pieniądze, a w tym segmencie gospodarki to standard.

Nie można się więc dziwić, że większość osób korzysta z rozwiązań sprawdzonych, które dodatkowo są im polecane przez znajomych. Wielką popularnością cieszą się także strony internetowe i fora, gdzie użytkownicy oceniają różne wyroby, wskazując ich dobre i złe strony.

Klienci zwracają uwagę przede wszystkim na jakość produktów, obsługę i możliwości serwisowe oraz stosunek ceny do jakości. Za dobry produkt są w stanie zapłacić nawet więcej niż przeciętnie. Chcą mieć jednak pewność, że będzie on niezawodny, a w razie jakichkolwiek problemów mogą liczyć na profesjonalny serwis zarówno gwarancyjny jak i pogwarancyjny.

Dla konsumentów jednym ze sposobów zorientowania się w poziomie usług oferowanych przez firmę są jej wyniki w ogólnopolskich i regionalnych konkursach branżowych. Oczywiście najważniejsze z nich dotyczą całego terenu Polski i przedsiębiorstw działających na ogólnokrajowym rynku. Zdobywane w nich wyróżnienia są zawsze eksponowane, ponieważ informują potencjalnych kupujących o dobrym poziomie produktów i świadczonych usług.

Czwarty Złoty Laur Klienta dla Galecoźródło: Galeco

Jednym z najbardziej prestiżowych konkursów tego typu jest Złoty Laur Konsumenta. Przyznawany jest on w kilkudziesięciu kategoriach na podstawie ogólnopolskich badań marketingowych. Konsumenci wskazują w nich marki, które według nich są godne polecenia.

W tym roku kolejny raz Złoty Laur Konsumenta trafił do firmy Galeco, która zajmuje się produkcją wysokiej jakości rynien. Klienci doceniają wysoki poziom świadczonych usług oraz trwałość i niezawodność wykonywanych produktów. Nagroda ta to z jednej strony wyróżnienie, z drugiej zaś wezwanie do dalszych wysiłków w kierunku podnoszenia jakości produkcji oraz obsługi klienta.