Anwis na targach w Stuttgarcie

2013-12-17, ostatnia aktualizacja 2013-12-17 (12:19.07)

Włocławska firma Anwis to jeden z liderów rynku żaluzji i przesłon w Polsce. Z tego względu nie mogło jej zabraknąć na zaliczanych do najważniejszych wydarzeń dla tej branży na Starym Kontynencie Międzynarodowych Targach Rolet, Bram i Osłon Przeciwsłonecznych R+T w Stuttgarcie. Znalazła się wśród wystawców z całego świata, którzy prezentowali swoje najnowsze osiągnięcia.

Stoisko firmy Anwis na targach w Stuttgarcieźródło: Anwis

Targi były także czasem wzmożonej pracy nad rozwojem kontaktów handlowych z kontrahentami z różnych zakątków globu. Jako jeden z najpoważniejszych graczy w branży Anwis przywiózł do Stuttgartu całkiem nowe produkty, które uzupełniły dotychczasową ofertę firmy. Obejmuje ona zarówno gotowe rolety, żaluzje i przesłony, jak i komponenty do ich produkcji. Obydwa segmenty są od lat znane partnerom biznesowym, a wprowadzane systematycznie nowe rozwiązania przyjmowane są bardzo ciepło. Nie inaczej było i z premierowymi produktami w Stuttgarcie. Na pierwsze miejsce wysunęła się tu bezapelacyjnie nowatorska żaluzja pozioma zamontowana w hermetycznym pakiecie międzyszybowym. Posiada ona zamontowany sterownik elektryczny, który podnosi przesłonę lub opuszcza. To jednak nie jedyna nowość z Włocławka. Kontrahentom i zwiedzającym zaprezentowano także nowy system rolet dachowych i moskitier drzwiowych, mechanizm do żaluzji mono commando 25x25 oraz 51x57 oraz hamulec do żaluzji Venus i rolety Fantazja Mini.

Rozmowy z klientami na targach w Stuttgarcieźródło: Anwis

Odwiedzający Targi zobaczyli także całkowicie odmienione logo i oprawę graficzna katalogów firmy Anwis. Nawiązują one do nowych trendów we wzornictwie i pokazują, że nadąża ona za światową czołówką. Są one także wyrazem dążenia przedsiębiorstwa do bycia odbieranym jako wiarygodny i nowoczesny kontrahent.

Przedstawiciele Anwis podkreślają, że Targi spełniły ich oczekiwania, zarówno pod względem wizerunkowym, jak i biznesowych. Nawiązano nowe kontakty, przeprowadzono ważne rozmowy z potencjalnymi klientami. Ma to swoje przełożenie na konkretne zamówienia, choć jak mówi Marketing Manager Dariusz Nowacki „liczymy na więcej”. Co ważne nowych partnerów udało się pozyskać także na rynku krajowym. Polscy podwykonawcy tłumnie przybyli do Stuttgartu, by znaleźć nowych dostarczycieli produktów z branży przesłon i żaluzji.

Anwis na targach w Stuttgarcieźródło: Anwis

Targi pokazały także nowe tendencje w branży. Obok funkcjonalności na pierwsze miejsce wysuwa się dziś estetyka i nowoczesny design produktów. To dobra wiadomość dla firmy Anwis, która od dawna inwestuje w stałe podnoszenie jakości swoich wyrobów oraz ich modernistyczne wzornictwo.