Sokółka Okna i Drzwi S.A. „Jakością Roku 2012”

2014-01-03, ostatnia aktualizacja 2014-01-03 (12:57.01)

Sokółka Okna i Drzwi S.A. nieprzerwanie znajduje się w czołówce polskich firma działających w branży producentów stolarki okiennej i drzwiowej. Po raz kolejny wyróżniona została nagrodą „Jakość Roku”, a w związku z tym, że posiada już trzy takie tytuły do jej rąk trafiło także wyróżnienie „Jakość Roku. Złoto”.

Sokółka Okna i Drzwi S.A. „Jakością Roku 2012”źródło: Sokółka Okna i Drzwi

Spełnianie najwyższych wymagań jakościowych to podstawowy cel producenta okien i drzwi z Podlasia. W oczywisty sposób przekłada się ono na zadowolenie klientów oraz wzrost sprzedaży i lepsze wyniki finansowe. Na tworzeniu jak najlepszych produktów skupia się cała siła przedsiębiorstwa. Nie ma tu miejsca na słabe elementy procesu produkcyjnego. Współdziałać muszą ze sobą zarówno odpowiedniej klasy materiały jak i wykwalifikowani pracownicy, którzy tworzą finalny produkt.

Firma ma świadomość, że kolejne wyróżnienia to także sposób promocji wyrobów. Na bardzo rozbudowanym i konkurencyjnym rynku okien i drzwi stanowią one dla klientów wyznacznik przy ostatecznym wyborze stolarki. Z drugiej strony każda taka nagroda jest także motywacją do dalszych działań nad utrzymaniem doskonałej jakości produktów.

Nagrody „Jakość Roku” przyznawane są przez wydawcę Biznes Raportu, który stanowi dodatek do Dziennika Gazety Prawnej. W jego kapitule zasiadają eksperci, a merytorycznie wspiera konkurs Polskie Centrum Badań i Certyfikacji będące najstarszą na polskim rynku instytucją zajmującą się sprawdzaniem jakości trafiających do konsumentów produktów. Organizatorzy stawiają sobie za cel poprawę wizerunku polskich przedsiębiorstw poprzez prezentowanie tych, które w swojej działalności kierują się najwyższymi standardami.

Wyróżnienie „Jakość Roku. Złoto” dla Sokółkiźródło: Sokółka Okna i Drzwi

W przypadku spółki Sokółka Okna i Drzwi S.A. kapituła konkursowa doceniła niezmienną dbałość o wysoką jakość wyrobów, co przekłada się na jej dobry odbiór przez konsumentów, pracowników oraz otoczenie społeczne, w którym funkcjonuje.