Polska marka na włoskich targach

2014-03-03, ostatnia aktualizacja 2014-03-03 (08:33.51)

Made Expo 2013 przyciągnęło wielu przedsiębiorców z Polski, którzy zapragnęli zapoznać się osobiście z zagranicznym klientem. Jedną z marek, które zaprezentowały swoją najnowszą kolekcje była firma Wiśniowski, lider produkcji bram garażowych oraz systemów ogrodzeniowych.

Na początku października 2013 roku odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Europie, Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury Made Expo w Mediolanie. Ogromne, czterodniowe przedsięwzięcie odwiedziło, aż 211 tysięcy osób. To wynik, którego nie osiągnęły jak dotąd żadne krajowe wydarzenia targowe.

Polska marka na włoskich targachźródło: Wiśniowski

Jest to jedna z największych imprez branżowych w regionie. Co roku zjeżdża na nią blisko 2000 wystawców z Włoch i z 40 krajów świata! Liczby mówią same za siebie i przekonują polskich przedsiębiorców, że warto inwestować w promocję swojej firmy właśnie poprzez zakup stoiska wystawowego na mediolańskich targach. Taką decyzję podjęła małopolska firma Wiśniowski, której oferta znana jest europejskim klientom. Jednak by lepiej trafić bezpośrednio do inwestorów, przedstawiciele spółki dołożyli wszelkich starań, aby przyciągnąć swoją wystawą uczestników.

Poza promocją wśród włoskich użytkowników bram garażowych i systemów ogrodzeniowych, obecność na targach jest ważna ze względów wizerunkowych. Bowiem do Mediolanu zjeżdżają uznane marki, których pozycja bardzo liczy się na rynku budowlanym. Tu swoje stanowiska mają uznani producenci z branży budowlanej, architektonicznej, wnętrzarskiej oraz projektanci i designerzy, którzy prezentują swoją najnowszą ofertę. Ponadto targi są okazją do poznania inwestora, porozmawiania z nim, utrzymania szerszej i długotrwałej relacji poprzez wymianę kontaktów oraz pomoc profesjonalnych doradców, którzy reprezentują firmę.

Stoisko firmy Wiśniowskiźródło: Wiśniowski

Marka Wiśniowski dba o relację z partnerami biznesowymi oraz użytkownikami produktów. Dlatego przedstawiciele firmy w gotowości czekali, by omówić wszelkie sprawy związane z zakupem i złożeniem konkretnych zamówień. Odwiedzający stoisko firmy ludzie zadawali dużo pytań na temat najnowszej oferty, materiałów oraz technologii stosowanej przy produkcji bram garażowych.