Classen wyznaczył trendy na tegorocznej Budmie

2014-01-28, ostatnia aktualizacja 2014-01-28 (08:05.02)

Międzynarodowe Targi Poznańskie, to kluczowe wydarzenie branży budowlanej oraz wyposażenia wnętrz. Jak co roku na stoisku wystawiennicze Classen ściągają tłumy. W 2013 roku firma zatriumfowała nowościami, które zdeklasowały konkurencję.

Tegorocznej edycji Budmy przyświecało hasło: „Budownictwo przyszłości. Inteligentna architektura”. Firma Classen idealnie identyfikuje się ze sloganem i dlatego na stoisku zaprezentowano innowacyjne rozwiązania stosowane w stolarce otworowej. Między innymi pokazano skrzydła drzwiowe z paneli podłogowych lub możliwość łączenia kolorów na poziomie ościeżnicy i skrzydeł drzwiowych oraz premierowe drzwi Arena.

Classen wyznaczył trendy na tegorocznej Budmieźródło: Classen

Odwiedzający ekspozycję klienci, mieli możliwość zapoznać się także z najnowszymi kolekcjami producenta. – Obecność na Międzynarodowych Targach Budowlanych Budma stanowi dla nas wyzwanie niezmiennie od 16 lat. Wiemy już, czego oczekują odwiedzający targi, dlatego też każdego roku prezentujemy innowacyjne rozwiązania i niezmiennie wysoką jakość produktów. Także w tym roku udało nam się zaskoczyć gości, prezentując im nietypowe propozycje, takie jak drzwi z paneli podłogowych, czy deski w rozmiarze XXL w jednej z naszych najbardziej ekskluzywnych kolekcji – skomentowała obecność na targach Anna Górecka, dyrektor ds. marketingu i reklamy Classen. Największym zainteresowaniem cieszyła się kolekcja Design Boden oraz najnowsze dekory i nietypowych rozmiarów deski z ekskluzywnej kolekcji Dynamic linii Extravagant.

Rodziny, które przybyły z pociechami na targi Budma zadawały pytania odnośnie paneli przeznaczonych do pokoi dziecięcych z motywem Hello Kitty oraz serii Kids. Flagowym produktem wieczoru były panele Comfort Silent, które aktualnie promowane są przez firmę Classen w specjalnie przygotowanej kampanii reklamowej. Uczestnicy targów wzięli udział w zabawie pod hasłem „Co słychać u Twoich Sąsiadów?”. Pokazującej perypetie i problemy, z którymi zmagają się mieszkańcy blokowisk. Wraz z firmą Classen, stoisko o łącznej powierzchni blisko 300 m2 dzieliła firma RuckZuck, jedna z największych w Europie sieci sprzedaży podłóg i drzwi producenta. W 2013 roku Classen był już także obecny na najważniejszych targach branżowych w Europie: Domotex w Hanowerze i Bau w Monachium.