AmeriGas firmą przyjazną klientowi

2013-12-02, ostatnia aktualizacja 2013-12-02 (14:50.54)

Fundacja Obserwatorium Zarządzania doceniła spółkę AmeriGas Polska i wyróżniła nas prestiżowym godłem „Firma Przyjazna Klientowi”. Jesteśmy wyjątkowo zaszczyceni tym tytułem, który przyznawany jest firmom i instytucjom działającym na terenie Polski, wyróżniającym się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi klienta.

To wyróżnienie przyznawane firmom oparte jest na rzeczywistych opiniach ludzi. Miło nam, że współpracując z nami czujecie się Państwo usatysfakcjonowani, cenicie kontakt z naszymi przedstawicielami, że podkreślacie rzetelność, jakość obsługi i produktu, a także chętnie polecacie nas innym. To niesamowicie cieszy i mobilizuje, jest dodatkowym impulsem do tego, by dbać o istniejący już poziom firmy AmeriGas, ale jednocześnie podnosić go jeszcze bardziej. Fundacja Obserwatorium Zarządzania poddała naszą firmę szczegółowemu audytowi, przeprowadzając telefoniczną ankietę z naszymi klientami. Ankieterzy pytali o zadowolenie z jakości obsługi na wszystkich etapach naszej współpracy. Oceniliście nas Państwo bardzo wysoko, za co serdecznie dziękujemy.

Amerigas - Firma Przyjazna Klientowiźródło: AmeriGas

Posiadanie tak prestiżowego tytułu, jakim jest godło „Firma Przyjazna Klientowi” to także dowód na to, że jesteśmy firmą nowoczesną, z profesjonalną, spełniającą najwyższe standardy, obsługą klienta.

Udział w programie „Firma Przyjazna Klientowi” podnosi prestiż i wzmacnia pozycję rynkową firmy uhonorowanej tym tytułem. Jednocześnie to godło jest symbolem i równocześnie gwarancją wysokiej jakości, zarówno w zakresie obsługi klienta, jak również skuteczności realizacji założeń strategii zarządzania sprzedażą. Wyróżnienie pozwala dodatkowo zbudować wiarygodność firmy jako rzetelnego partnera biznesowego, doceniającego rolę klienta.

To wyjątkowo ważne w czasach, gdy wielokrotnie to nie Klient się liczy, a pieniądze. Niestety przez niską jakość obsługi klientów, co piąty Polak rezygnuje z usług wybranej firmy. Bowiem częściej przedsiębiorcy bardziej dbają o pozyskanie nowej klienteli niż o dobre kontakty z klientami już od lat korzystającymi z usług firmy. A tak nie powinno być. Właśnie dlatego, by pokazać, że można inaczej, powstał pomysł badania jakości obsługi klienta i tak narodziła się idea programu „Firma przyjazna Klientowi”.